perjantai 26. helmikuuta 2016

Kouluun!

Mulla alkaa tiistaina koulu, apua!

Vee jää Matin kanssa kotiin ja minä menen suorittamaan muutamat opintopisteet. Saimme sumplittua Matin "isäkuukauden" ja minun opintoni niin optimaalisesti yhteen, että kannatti maksaa oppilaskunnan jäsenmaksu tältä keväältä ja tuhlata yksi lukukausi tutkinnon suorittamisesta. Kuukauden luennoilla istumisella tienaan 23 opintopistettä, ei paha.

Paha on se, että en tiedä miten aivoni toimivat. Jos toimivat. Paha on myös se, että Veen nukkuminen on tällä hetkellä mitä sattuu (viime yönä hereille viisi kertaa) ja minä en kestä valvomista kovin hyvin. Kotioloissa se vielä menee, mutta hajamielisyys ja sekoilu ei sovi opintojen kanssa yksiin.

Siksipä blogi on mitä todennäköisimmin hiljaiselolla maaliskuun. Tosin minulla on ainakin yhden valitettavan huonon luennoitsijan kurssi, joten siellä saatan jotain kirjoittaa ajankuluksi. Ja kirjallisiin tehtäviin orientoituessa ja ja...



ps. käännämme myös meidän erittäin viiskytlukulaiset roolit toisinpäin. Toisin sanoen heihei ruuanlaitto ja siivous seuraavaksi kuukaudeksi! 

1 kommentti:

  1. Tsemppiä opintoihin! Varmasti se äkkiä sieltä taas palautuu mieleen. Kunhan saat/maltat ottaa sen ajan niin lepoon kuin opiskeluunkin.

    VastaaPoista