perjantai 12. kesäkuuta 2015

Yksinkertaista, kiitos

Mainitsinkin, että viime vuonna olen onnistunut kylvämään jossakin välissä uusia tulppaaneja. Selkeästi olen värikoodannut etupihan tulppaanipenkin vaaleanpunaisen ja valkoisen sävyihin. Takapihalla olen hullutellut väreillä ja tunkenut kaikenvärisiä kukkia samaan penkkiin.

Olen ajatellut pitäväni romanttisista, rönsyilevistä kukista. Niin isoista, että ne notkuvat kaiken ihanuutensa painosta. Nyt kun katselen etupihan tulppaaneja (jotka, kiitos viileiden säiden, kukkivat edelleen) olen tullut lopputulokseen, että sittenkin yksinkertainen on minua varten. Penkin kaikkein kaunein kukka on mielestäni tavallinen, vaaleanpunainen tulppaani.

2 kommenttia:

  1. Erittäin hyvin onnistunut värikoodaus ja järkyttävän korkeita tulppaaneita (jotain erikoislajiketta?). Kaunista!

    VastaaPoista
  2. Ne on aika varjossa, tavoittelee ehkä aurinkoa?

    VastaaPoista